Schrader TPMS Academy lanserar en Ny giveaway för sommaren

Sommar Giveaway Schrader TPMS Academy, utbildnings- och utbildningsmärket för Schrader TPMS Solutions, är glada att kunna tillkännage lanseringen av deras "Summer Giveaway" -tävling.

Från 21 juni till 21 september 2021 kommer Schrader anhängare har möjlighet att vinna en av fem priser: en DJI Mavic Mini Drone, två Apple AirPods Pro och två Schrader Swag Bags. Dessutom kommer Schrader's TPMS Training Experts att leverera en anpassad, en-mot-en virtuell träningspass för varje vinnare! Deltagarna kommer att lära sig viktiga TPMS koncept genom klassrumsutbildning och få möjlighet att ställa frågor och interagera med våra TPMS experter. Klicka här för att registrera dig!

För att automatiskt registreras för en chans att vinna måste deltagarna helt enkelt registrera sig och slutföra Schrader Academys TPMS online-utbildning på www. TPMSAcademy.com med en poäng på 80% eller högre! Vinnarna utses slumpmässigt den 22 september.

"Schraders TPMS Academy -team är glada över att kunna ge detta Ny sommarinitiativ till våra onlinebesökare", säger Yanick Leduc, Global Technical Training Manager på Schrader TPMS Solutions. ”Våra en-mot-en-utbildning ger deltagarna nödvändig TPMS kunskap för att hjälpa dem att slutföra framgångsrika TPMS tjänster. Vi ser fram emot att få kontakt med de fem vinnarna och ge dem vår anpassade TPMS och svara på deras frågor. ”

Besökare uppmuntras att utforska TPMSAcademy.com för att registrera sig för TPMS online-utbildning och hitta ytterligare GRATIS TPMS utbildningsresurser. För mer information, vänligen Kontakt på SchraderEMEA@sensata.com

Om Schrader
Schrader, ett varumärke av Sensata Technologies, är världens ledande tillverkare av tryck övervakningssystem (TPMS) för bil-, tunga fordon och fordon off-road. Schrader är en pionjär inom TPMS, en fordonssäkerhetsfunktion som nu är standard på alla bilar och lätta lastbilar som säljs i USA. Schraders direkta TPMS -teknik finns i över 50 procent av de globala OEM -fordonsplattformarna. Mer information finns på SchraderTPMS.com.

Om Sensata Technologies
Sensata Technologies är ett ledande industriellt teknikföretag som utvecklar sensorer, sensorbaserade lösningar, inklusive styrenheter och programvara, och andra verksamhetskritiska Produkter för att skapa värdefull affärsinsikt för kunder och slutanvändare. I mer än 100 år har Sensata tillhandahållit ett brett utbud av skräddarsydda, sensorrika lösningar som möter komplexa tekniska krav för att hjälpa kunder att lösa svåra utmaningar inom fordons-, tunga fordons- och terräng-, industri- och flygindustrin. Med mer än 21 000 anställda och verksamhet i 11 länder hjälper Sensatas lösningar till att göra Produkter säkrare, renare och effektivare, elektrifierade och anslutna. För mer information, besök Sensatas webbplats på www.sensata.com.